BOSTANCI ESCORT

İstanbul Genç Rus Escort Anna

Aydınlı Escort 4 Nisan 2020

Herkese tatlı bir gece diliyorum. Genç Rus İstanbul escort ilanımı yazarken bayağı düşündüm. Buraya layık mıyım? Eğer ilanımı yazarsam başıma ne gibi serüvenler gelecek falan filan bunlar hakkında düşünme fırsatını da kendimde buldum. Her neyse biraz hayat hikayemi anlattıktan sonra geçeceğim. Neden buradayım ne istiyorum. Ne veriyorum gibi sorulara tamamen yanıt bulacaksınız. Babam Türk ve Annem Rus. Bir Türkiye tatilinde tanışıyorlar evleniyorlar. Her neyse sonra araları bozuluyor tabi ki. Ayrılıyorlar. Babam ülke dışına gidiyor. Türkiye’de bile değil. Annem ise başka bir erkek ile Rusya’da evleniyor. Bir süre onlarla beraber yaşadım. Yaşım 19 olduğu zaman bir hava bir tava evde durmak içimden gelmiyordu. Çünkü ikisi de aslında beni hiç sevmediklerini belli ediyorlardı. Bir zaman Türkiye’de yaşamıştım. Doğrusu İstanbul’u ben Rusya’dan çok daha fazla seviyorum. En azından insanları falan bana benziyor. Ne açıdan benziyorlar. Fiziksel olarak değil. Ama duygusal ve içten buluyorum ben sizin insanları. Bir miktar birikmiş param var iken buraya geldim. Zaten çifte vatandaş durumum falan da vardı. Yerleşmek zor olmadı. Dilim de bu genç Rus İstanbul aydınlı escort ilanımdan tahmin edeceğin gibi Türkçe. Hem de Rusça ana dilim iki dili de çok iyi şekilde yazıyor ve konuşuyorum. Annemden aldığım yegane şey dil değil. Bir de beyaz tenli ve sarı saçlı genlerim var. Güzelliğim ile hep dikkat çektiğim ve hatta göz doldurduğum söylenir. İnsanlar bana bunu sunarlarken hep bir övgü içerisinde bahsetme içerisine de girerler. Ben de bu yolda yürüyorum. İstanbul’da yabancı Rus escort bayan olarak ilk iş kendi evimi tuttum. Burada rahatım falan tamamen yerinde. Sadece bununla da yetinmedim ama merak etmeyin. Güzel bir yerdeyim şu an. Sizlerin kolay ulaşacağınız lüks kaliteli bir evde kalıyorum. 21 yaşında renkli mavi gözler ve doğal sarı saçlar ile manken gibi bir kız bulacaksın. Olgun kendini yetiştirmiş kaliteli karakter sahibi bana nazik olacak erkekleri mutlaka yanıma bekliyorum. Bir telefon zaten tanışmamıza yeter de artar bile.

 

281 genel görüntüleme, 0 today

  • Bostancı Yabancı Azeri Escort Elnaz

    by on 6 Nisan 2020 - 0 Comments

    Merhaba azgın beyler ben üniversite için İstanbul’a gelmiş Azerbaycan da ailesi tarafından sürekli baskılanmış giysi ve dışarı çıkma konusunda onun verdiği etkiyle üniversite de alet diye yanıp tutuşan birine dönüştüm. Eğer sizde kapalı kutunun içinde ne var diye merak ediyorsunuz doğru yerdesiniz. Ev arkadaşımla beraber biraz yakın temaslarımız oldu ancak sonradan bana yaptığımız şeyin yanlış

  • Doğal Samimi Kurtköy Escort Çıtır Lolita

    by on 16 Haziran 2020 - 0 Comments

    Eğer erkeklerin içlerinde bir ukde eksik kalmış, tamamlanması gerekli güven varsa, muhtemel sonuçtur ki, cinsel ilişki de ilerlemeyecektir. En kötüsü de erkeklerin bedenlerinde yer alan o gerginlikler sonucunda iktidarsızlık yaşamasıdır. Bunun önüne geçmenin, Kurtköy Escort bayanın ilk işlerinden olduğunu düşünüyorum. Çeşitli hizmet kapılarını açmış birisi olarak çözüme ilk başta buradan başlama yanlısıyımdır: otele gelen, eve gelen

  • Azgın Seksi Maltepe Escort Bayan Güzide

    by on 17 Haziran 2020 - 0 Comments

    Azgınlık konusunda adeta bir boğa gibiyim. Her zaman cinselliğe aç kadınım ve bunun için de ilan sayfamı burada oluşturdum. Güzel bir görüşme olması ve tempolar ile beraberliklerimizin daha ateşli hale gelmesini sağlamaktayım. Gecelik görüşmeleri genellikle tercih ediyorum ve böylesi ikimiz için daha da özeli haline geliyor. Birlikte beraberliğimizi gerçekleştirirken sohbet edebilir, bir şeyler yudumlayabilir ve

  • Bostancı Sahibe Mistress Escort Özge

    by on 26 Haziran 2020 - 0 Comments

    Bir defa her şeyi bir kenara bırakalım. Sana sahibe mistress escort tutkularımdan bahsetmek istiyorum. Ben hiçbir zaman öyle normal seks hayatına ve hislere sahip olan birisi değildim. Hep içimde baskın olmak gibi duygular yaşıyordum. Bu durum beni zaman geçtikçe sert bir kadın yaptı. Fakat bu duyguları sadece cinsel hayatımda yaşıyorum desem sizlere en büyük yalanı

  • Dansçı Kızıl Saçlı Bağdat Caddesi Escort Nida

    by on 13 Mayıs 2020 - 0 Comments

    Dans etmek bana çok iyi geliyor canım. Bir diğer iyi gelen şey ise sevişmek diyebilirim. Sevişince daha mutlu ve çekilebilir bir kadın oluyorum. Yatakta dans etmek ve sizler için harika muameleler yapmak istiyorum. Erkeklerim benim danslarıma bayılır, onlar için adeta bir melek gibiyim. Harika dans eden bir kadınım ve yıllarımı Bağdat Caddesi Escort dans ve sevişmeyi